Cześć

Witam Cię serdecznie na blogu Słodka Oliwka :) Mam na imię Oliwia i prowadzę tego bloga. Poniżej znajduje się mój najnowszy przepis :)
Jeżeli chcesz się więcej dowiedzieć wyżej masz zakładkę O mnie lub Kanał YT

Zielone pesto

Zielono mi! A Tobie? Zaraz Ci będzie, jak tylko spróbujesz mojego zielonego pesto. Jest odświeżające i szybkie w przygotowaniu. Polecam dla zabieganych ludzi. Czasami brak pomysłu co zrobić, a pesto można zamrozić i zjeść za kilka dni :) Także gorąco polecam kupić krzaczek świeżej bazyli i spróbować zrobić w domu własne pesto. 


Składniki na pesto:
połowa krzaczka świeżej bazylii
garść nerkowców
2 ząbki czosnku
5 łyżek oliwy z oliwek
sól i pieprz do smaku

Sposób przygotowania:
Wszystkie składniki mieszamy ze sobą w blenderze, na jednolitą masę. Jeżeli pesto będzie za gęste, możesz dodać więcej oliwy.
Polecam przyprawiać gotowe danie, wtedy dodajemy mniej soli :) 


Z przepisu pesto wystarczyło mi na 3 porcje, ale wszystko zależy od tego jak dużo dołożycie go sobie. 

Polecam podawać z kaszą bulgur, kurczakiem i świeżą papryką :)

Smacznego :)


Komentarze

Popularne posty