Cześć

Witam Cię serdecznie na blogu Słodka Oliwka :) Mam na imię Oliwia i prowadzę tego bloga. Poniżej znajduje się mój najnowszy przepis :)
Jeżeli chcesz się więcej dowiedzieć wyżej masz zakładkę O mnie lub Kanał YT

Ciasto karmelowe z dżemem


Nadszedł ten kolejny wspaniały moment w moim życiu kiedy postanowiłam wziąć się za siebie. Sprawdziłam co jem, jak mogę jeść na co mam ochotę. Wnioski nie były zaskakujące. Pozwalając sobie na to na co mam ochotę, spowodowały, że przytyłam ok. 4 kg.

Czas zmienić swoje nawyki żywieniowe. Przyszła wiosna i czas na porządki w lodówce.
Podczas jedzenia pamiętaj przede wszystkim o rozsądku! :)

Składniki:
150g mąki pszennej
4 łyżki sosu o smaku karmelu
150g jogurtu naturalnego
20g kakao
1 łyżeczka sody
2 jajka
Jako słodzik możesz wymienić jogurt naturalny na jogurt owocowy albo po prostu dodać łyżkę dżemu/ konfitury albo erytrol.
Potrzebny będzie jeszcze dżem/konfitura do przełożenia ciasta. 


Sposób przygotowania:
W misce łączymy wszystkie mokre składniki, a następnie dodajemy suche. Gotową masę przelewamy do foremki - keksówki i pieczemy w 180 stopniach przez około 35 minut. 
Po ostygnięciu ciasto przekładamy wybranym dżemem lub konfiturą. 

Polecam zjeść jeszcze ciepłe :)

Smacznego :) 

Komentarze

Popularne posty