Cześć

Witam Cię serdecznie na blogu Słodka Oliwka :) Mam na imię Oliwia i prowadzę tego bloga. Poniżej znajduje się mój najnowszy przepis :)
Jeżeli chcesz się więcej dowiedzieć wyżej masz zakładkę O mnie lub Kanał YT

Najprostsze śniadanie ever


Nie masz czasu na śniadanie? Nie ma problemu, to śniadanie robi się w 3 minuty. Dosłownie. Wystarczą trzy produkty. 



Składniki:
jogurt - proteinowy, owocowy albo naturalny
owoc - jaki tylko lubisz :)
płatki - najlepsza jest domowa granola, ale ja jadłam z museli BA!, museli z OneDayMore oraz chrupiącą pszenicą



Sposób przygotowania:
Jogurt nakładamy do miseczki lub kubka, następnie dodajemy pokrojony owoc i garść wybranych płatków(lub jeżeli masz ochotę na więcej, to śmiało :) ). 
Dodatkowo można dodać orzechy lub suszone owoce jeśli wolisz :)






Smacznego :)






Komentarze

Popularne posty