Cześć

Witam Cię serdecznie na blogu Słodka Oliwka :) Mam na imię Oliwia i prowadzę tego bloga. Poniżej znajduje się mój najnowszy przepis :)
Jeżeli chcesz się więcej dowiedzieć wyżej masz zakładkę O mnie lub Kanał YT

Kurczak z pesto

Dzisiaj przychodzę kolejny raz z szybkim i tanim przepisem. Zrobienie tego dania zajmie ci 15 minut. Danie jest równie przepyszne na ciepło jak i na zimno. Także można zrobić większą porcje i spokojnie zjeść drugiego dnia bez odgrzewania :)




Składniki:
100g piersi z kurczaka
80g makaronu wielozbożowego
40g zielonego pesto
40g świeżego szpinaku
olej kokosowy
przyprawy: sól, pieprz


Sposób przygotowania:
Makaron ugotuj według przepisu na opakowaniu. W między czasie pokrój kurczaka na małe kawałki i usmaż go na oleju kokosowym z solą i pieprzem. Następnie dodaj na patelnię pesto i szpinak. Ja szpinak pokroiłam na mniejsze kawałeczki. Na koniec na patelnię wrzucamy gotowy makaron i mieszamy. I gotowe!

Smacznego :)


Komentarze

Popularne posty