Cześć

Witam Cię serdecznie na blogu Słodka Oliwka :) Mam na imię Oliwia i prowadzę tego bloga. Poniżej znajduje się mój najnowszy przepis :)
Jeżeli chcesz się więcej dowiedzieć wyżej masz zakładkę O mnie lub Kanał YT

Hobby

Hobby dla mnie to zajęcie, które sprawia, że jestem szczęśliwa. Sprawia, że zapominam o reszcie świata i o tym co się dzieje dookoła. Mam wiele takich rzeczy... Jednym z nich jest tworzenie skoroszytu z kolażami. 







Oglądam gazety z meblami, roślinami, ozdobami itd. Wybieram najciekawsze i najładniejsze, po prostu te, które mi się najbardziej podobają i wyrywam je lub wycinam. Czasami nadaje im faktury, a potem jak uzbieram już kupkę zdjęć zaczynam planować położenie zdjęć. Jak już wszystko przykleję to dodaje naklejki, teksty lub coś rysuję jeszcze. I gotowe ;)


A Ty jakie masz hobby? Co sprawia, że zapominasz o reszcie świata? Może to sport jakiś albo gotowanie, a może tak jak ja lubisz tworzyć kolaże? Czekam na Twoją odpowiedź w komentarzu :)



Komentarze

Popularne posty