Cześć

Witam Cię serdecznie na blogu Słodka Oliwka :) Mam na imię Oliwia i prowadzę tego bloga. Poniżej znajduje się mój najnowszy przepis :)
Jeżeli chcesz się więcej dowiedzieć wyżej masz zakładkę O mnie lub Kanał YT

Owsianka

Jeszce kilka lat temu, jak ktoś próbował zmusić mnie do spróbowania owsianki, odpowiedz była jedna "NIE". Ale jakiś czas temu spróbowałam zrobić ją właśnie z miodem i owocami, i muszę przyznać, że to zmieniło moje nastawienie do owsianek. Teraz mogłabym je jeść codziennie na śniadanie, oczywiście z różnymi owocami ;)

Składniki na owsiankę:
  • mleko 2% 
  • 100g płatków owsianych
Dodatki:
  • banan
  • miód
  • nektarynka

Sposób przygotowania:
Mleko gotujemy na wolnym ogniu, kiedy się zagotuje dodajemy płatki owsiane, kiedy mleko się zredukują i płatki będą miękkie wyłączamy gaz.  
Dodajemy owoce i delektujemy się pysznym śniadankiem.

Smacznego :)



Komentarze

Popularne posty